Ergotherapie en corona, wat kan ik voor u doen?

23-05-2020

Vanuit mijn ervaring in het ziekenhuis zie ik dat patiënten na ziekenhuisopname door een corona besmetting cognitieve problemen, vermoeidheidsklachten en problemen met het verdelen van hun energie kunnen ervaren. Als zelfstandige ergotherapeut wil ik hier graag mijn steentje aan bijdragen en jullie helpen met deze klachten. We zijn al ergo expert op deze gebieden in combinatie met de toepassing in het dagelijks leven.

Wanneer je na een besmetting moeite ervaart met: 

  • Cognitieve vaardigheden 
  • Verdelen van je energie over de dag 
  • Hervatten van activiteiten zoals het huishouden, vrije tijd en ADL
  • Hervatten en opbouwen van je werk 

Dan mag je zeker contact met mij opnemen en bekijken we samen wat ik voor u kan betekenen. 

© 2024 Weyen Lien, 3920 Lommel
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin